Růžový Zajíc

Často kladené otázky

Na koho se můžu obrátit v případě jakýchkoliv změn při již objednaném úklidu?

Veškerou komunikaci si se zákazníky řeším sama. Záleží mi na tom, abych měla přímý kontakt s vámi – pro jakékoliv dotazy jsem vám k dispozici. Dagmar Gavron, tel. 777 206 665.

Kdy se objednává vánoční úklid?

Vánoční úklid doporučujeme objednat už koncem srpna, nejpozději začátkem září, aby se vše krásně stihlo.

Kdy se objednává jarní úklid?

Ideální čas pro objednání jarního úklidu je v lednu, abychom mohli naplánovat termíny a zařídit vám domov připravený na novou sezónu.

Musím před příchodem zajíce uklízet?

Vůbec ne! Jsme tu od toho, abychom vám ulevili od starostí – žádný nepořádek pro nás není překážkou. 😊

Je trapné, když nestihnu uklidit dětský pokoj?

Rozhodně ne! Dobře víme, kolik času a úsilí stojí péče o rodinu a domácnost.

Chtěla bych mít konkrétní paní na úklid, je to možné?

Ano, pokud to půjde, vždy se budeme snažit vyhovět, abyste měli svou oblíbenou paní na úklid. Občas však mohou nastat nečekané situace (např. nemoc), kdy vyšleme za vámi jiného zajíce.

Jak dlouho dopředu musím zrušit úklid?
Nejlépe alespoň tři pracovní dny před plánovaným termínem, abychom vše zvládli přeorganizovat a nabídnout volné místo dalším zájemcům.
Mohu v případě nemoci zrušit úklid bez penále?

Samozřejmě, rozumíme, že nemoc si nikdo nevybírá. V takových případech jsme chápaví a neúčtujeme žádné poplatky.

Když už nepotřebuji od vás uklízet, jaká je výpovědní lhůta?

Stačí nám dát vědět jeden měsíc dopředu.

Jak sdělit mou spokojenost?
Rádi si přečteme vaše hodnocení na Google nebo na našem Facebookovém profilu „Růžový Zajíc – úklidová firma.“ Můžete mi také zavolat – vždy potěší, když vím, že jste spokojení. 😊
Komu mohu sdělit svou nespokojenost?

Přímo mně. Každá zpětná vazba je pro nás důležitá, a pokud něco není podle vašich představ, ráda to vyslechnu a zařídím nápravu – Dagmar Gavron, tel. 777 206 665.

Jak prověřujete důvěryhodnost zajíců?

Náš personál prochází pečlivým výběrem a kvalitním zaškolením. Na vaše soukromí nám opravdu záleží, a proto vybíráme jen ty nejspolehlivější lidi.

Mohu být při úklidu přítomna?

Samozřejmě! Ačkoli je pro naše zajíce obvykle časově snazší uklízet v prázdném prostoru, přítomnost majitele nikdy není problém. 😊

Mohu nechat paní uklízet samotnou u mě doma?

Ano, naopak – většinou nám vyhovuje, když máme prostor k pohybu a můžeme se soustředit na důkladný úklid.

Jak dlouho úklid obvykle trvá?

Záleží na rozsahu zakázky. Běžné pravidelné úklidy obvykle zaberou kolem 6 hodin, ale přesný čas vám rádi sdělíme dle konkrétních požadavků.

Na koho se mám obrátit v případě změn a nových požadavků?

Můžete se kdykoli obrátit přímo na mě, ať už telefonicky nebo písemně. Dagmar Gavron, tel. 777 206 665.

Kde všude uklízíte?

Naše služby poskytujeme převážně v Moravskoslezském kraji.

Jste schopni zajistit ekologický úklid?

Ano, ekologický úklid zajistíme rádi! Stačí nám to sdělit při objednávce, abychom přizpůsobili prostředky a metody vašim přáním.

Co když se něco rozbije?

Naše firma je pojištěná, takže v případě jakékoliv nešťastné náhody máte jistotu, že případné škody jsou pokryté.

Máme moderní dům s různými materiály/povrchy. Budete vědět, jak na to?

Rozhodně! Používáme špičkové čisticí prostředky německé kvality a náš tým přesně ví, jaký materiál potřebuje jakou péči. O vaše vybavení se postaráme s maximální pozorností.